May 15, 2012

First Entry

Hai Assalamualaikum :D



 
Mulanya dulu aku dah malas nak update/post new entry dekat blog aku ni sebab banyak sangat isu yang timbul. Aku dah kuburkan dah pun blog ni sebenarnya. 

But then, aku tengok dan baca blog orang semua, jeleeeeeeeess sesangat. Rindu taw dengan blog aku. Mengada gila nak rindu bagai. Ahaks. Dan, dan perasaan nak ada blog tu membuak-buak dalam dada. Ehekehek. Gedik much.

Tapi, tapi aku dah rasa janggal sangat bila dah start update blog balik. Tapi aku nak jugak. Aku still guna blog yang lama, cuma post aku yang lama dah takde. Jangan tanya kenapa. Terima kasih.

So, this time I will only post about myself. Just me. Just mylife. Just people around me. Closed to me.


Okay, mulakan hidup baruuuuuuuuu. Muehehehe, Salam sayang. Amboi kau. ^^,